Peugeot 208 Forums banner

Probleem met de deactivering van audio

31K views 12 replies 4 participants last post by  Toxic  
#1 ·
Hallo allemaal!

ik ben hier nieuw als lid, maar ik heb de onderwerpen gelezen en ze uiterst nuttig gevonden :)

ik sta momenteel voor dit probleem met mijn gloednieuwe 208 touchscreen:
Ik gebruik elke dag de FM-radio, maar vanmorgen werkt mijn geluid plotseling niet meer en het scherm toont het symbool van uitgeschakelde audio. Ik heb echt geen idee hoe dit is gebeurd (ik heb geen knop aangeraakt of ingedrukt), toch heb ik geprobeerd het op te lossen door de audio-instellingen te controleren (ik heb niets gevonden :/ ) of gewoon door eenmaal op de linker geluidsknop op het stuur of de grote knop op het touchscreen te klikken (ze zouden het geluid moeten pauzeren en opnieuw activeren, zoals de handleiding suggereert). Maar niets!
Iemand ideeën?? Is het mogelijk dat de audio in de uitgeschakelde modus "vast" is komen te zitten? :/ Ik heb de auto nu een maand en ben er helemaal weg van. Ik weet dat dit probleem geen groot probleem is en gemakkelijk op te lossen moet zijn! Maar het is irritant en ik kan gewoon niet rijden zonder geluid
Image

#13 ·
Er zijn tal van versies van Smeg.

Smeg
Smeg+
Smeg+IV2

En met of zonder navigatie.

Google is je vriend. Je had gewoon kunnen zoeken tegen de tijd dat je antwoordde.

Maar aangezien je dat niet hebt gedaan, hier is een link. Om te vinden wat je zoekt

Verzonden vanaf mijn OnePlus 7Pro met Tapatalk